Customer Case PerSempre

HomeKlantenCustomer Case PerSempre

Persempre - Importeur Piazetta pelletkachels BeNeLux

Persempre is de exclusieve invoerder van kachels van het merk Piazetta.

De markt voor pelletkachels is zeer concurrentieel en een kwaliteitsmerk heeft er baat bij de verschillende usp's duidelijk te communiceren.
Online video communicatie is laagdrempelig en het vraagt weinig inspanning om informatie die via video wordt verstrekt te verwerken.

Het tweede en het derde scherm op nummer 1:

  • Internet hoeft geen saaie bibliotheek te zijn met alleen maar teksten;
  • Bedrijfswebsites kunnen entertainment zijn voor de eigen niche groepen;
  • De films over het bedrijf en de producten staan niet alleen op de website, maar worden ook op Youtube bekeken. Youtube films zijn een belangrijke bron van informatie voor zowel een B2B als een B2C publiek.

Video website embedding toegepast:

We hebben Persempre geadviseerd:

  • De online geloofwaardigheid vergroten dankzij twee klanten testimonials op de home pagina. De klanten zijn gekozen om twee duidelijke target groepen te spiegelen.
  • De meerwaarde van Piazetta pelletkachels in de verf zetten dankzij USP productfilms. Wat voor de één belangrijk is, is dat niet noodzakelijk voor de andere. Daarom heeft iedere usp een aparte korte video, u kan klikken op de video die voor u relevant is.
  • FAQ films te realiseren, veel gestelde vragen kunnen door middel van korte video's beantwoord worden. Mensen lezen niet graag teksten online, video's bekijken vraag zeer weinig inspanning.
  • Dienst naverkoop film, is een dienst naverkoop nuttig, nodig en wat gebeurd er dan juist. We schetsen zeer duidelijk waarom een jaarlijks onderhoud nuttig is in een film.
  • De spreiding van de films doorheen de website is nodig om de actief ontdekkende rol die een webbezoeker heeft te ondersteunen.


Bekijk hier alle video's per categorie

Klanten aan het woord

De online geloofwaardigheid vergroten dankzij twee klanten testimonials op de home pagina. De klanten zijn gekozen om twee duidelijke target groepen te spiegelen.

USP productfilms

De meerwaarde van Piazetta pelletkachels in de verf zetten dankzij USP productfilms. Wat voor de één belangrijk is, is dat niet noodzakelijk voor de andere. Daarom heeft iedere usp een aparte korte video, u kan klikken op de video die voor u relevant is.

FAQ films

FAQ films te realiseren, veel gestelde vragen kunnen door middel van korte video's beantwoord worden. Mensen lezen niet graag teksten online, video's bekijken vraagt zeer weinig inspanning.

Dienst naverkoop film

Dienst naverkoop film, is een dienst naverkoop nuttig, nodig en wat gebeurd er dan juist. We schetsen zeer duidelijk waarom een jaarlijks onderhoud nuttig is in een film.


Kijkcijfers videoclips:

De video's haalden volgende views:

Gecombineerd, video website embedding en Youtube views.

  • Na 3 maanden: 10.000 views;
  • Na 6 maanden, net voor de zomer: 20.000 views;
  • Na 12 maanden, net voor de eerste winterprik: 36.137 views;
  • 23.105 minuten is er naar de Persempre video's gekeken.